هی رفیق...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : reza

 

 هـــــی رفـــیـــــــق . . .


زیـــــــادى خـــوبـــــى نـــکــــن !!!


انـــســـــان اســـت، فـــــرامــــوشـــکار اســـــت !


از تنهــــایـــــى اش کــــــه در بیــــایـــــد تنــهــــایـــــى ات را دور مــیـــزنــــد !


پـــشـــت مــــى کـــنــــد بـــــه تـــــو , بــــه گــــذشـــتــــه اش !!!


حـــتــــی روزى میــــرســــد کــــــه بــــــــه تـــــــو میــگـــویـــد: شـــــما..



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت17:58---1 شهريور 1393
خدایا ڪسے غیر از تــو


با مَــــטּ نیستــــ...


خــــــــــــــــــدایا!

مَــــטּ دلـــــم قرصِ


ڪسے غیر از تــو با مَــــטּ نیستــــ...



خیالت از زمیـــــטּ راحت،


که حتے روز، روشـــטּ نیستــــ!



ڪســـے اینجـــا نمے بینــــه ڪه


دنیــــا زیــر چشــماتِـــ !


یـــه عمــره یادمـــوטּ


رفتـــه زمیـــטּ دار مـڪافـاتِـــ



فراموشم شده گاهے ،


که این پاییــــטּ چه ها کردمــ!


که روزے باید از اینجا


بازم پیش تـو برگــــردمـــ!


خــدایا وقتـــــــــ برگـشتـــــــטּ


یه ڪــم با مَــــטּ مدارا ڪـــטּ


شنیدم گرمِ آغوشتــــ


اگه مے شه منمـــ


جا ڪــــטּ...


کاش هرگز نمی دیدمت تا


امروز غم ندیدنت رابخورم ...



کاش لبخندهایت آنقدر


زیبا نبودند که امروز آرزوی



دیدن یک لحظه فقط یک لحظه



از لبخندهای عاشقانه ات را داشته باشم ...


کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد ...


تا امروز چشمان من به یاد آن لحظه بهانه گیرند


و اشک بریزند ...



کاش حرف های دلم را بهت نگفته بودم


تا امروز با


خود نگویم : " آخه او که میدونست


چقدر دوستش دارم


mar♥jan
ساعت1:45---1 شهريور 1393
عروسکها هر گز گریه نمی کنند ...

نمی گــــــــــــــریند...

حرف نمی زنند...

قهر نمـــــــــــــــــی کنند...

دوست نمـــــی شوند...

بازی نمـــــــــــــــــی کنند...

اما خوب ادای همه چیز را در می آورند...

و من تنها یک عروسکـــــــــ✘ــــــــم! ! !


شیما
ساعت1:46---28 مرداد 1393
میگفتی گذشته ها گذشته...
نیستی ببینی من هنوز غرق گذشته ای هستم که نمیگذرد...


باران
ساعت14:07---27 مرداد 1393
هوا که بارانی میشود...
.
.
.
از پنجره اتاقم...

.
..
.
.
.
خیلی راحت تف میکنم رو ملت هیچکیم نمیفهمه !!!.


باران
ساعت13:28---27 مرداد 1393
كشتي در حال غرق شدن بود كه نا خدا فرمان خروج داد ،مردها حمله كردن كه برن ، ناخدا گفت خجالت بكشيد،زنها مقدمند!
زنها ضمن تشكر از ناخدا يكي يكي پياده شدن، بعد ناخدا گفت آقايون حالا ميتونيد پياده شید، كوسه ها به اندازه كافي سير شدن !!!




فرناز
ساعت22:56---26 مرداد 1393
چقدر خوب است که کسی بیاید ...

و باور های تلخت را



به همین سادگی !!



تنها با بودنش از تو بگیرد ..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان